Trasig.

Vet att typ ingen läser min blogg längre.

Så då spelar de ingen roll vad jag skriver.

Är så jävla trasig just nu.
Vet inte vad jag ska göra eller känna.
Kan inte sova, kan knappt äta och känner mig bara tom.

All lycka jag kände för framtiden och allt vad de innebar bara försvann på en sekund.

5 månader kvar av skolan, och vet inte hurvida jag kommer klara av de.
Fy faan.
Piss liv.

Kära hanna:

Jag tycker du ska gå färdigt skolan. Herregud din lycka hänger på dig inte någon annan. Ja livet är piss och jävla värdelöst ibland. Men när du gått klart utbildning en kommer all skit vara värt dey. 5 mån är så otroligt liten tid av ditt liv i helhet. Kämpa på. You can do it!!!

Svar: Nä, såklart ska jag inte hoppa av skolan. Och var absolut på botten då jag skrev dedär. Nu kan man tänka lite klarare. Har velat bli frisör så länge jag kan minnas, så vill inte ge upp de.☺
Hanna

Emma:

Vart planerar du att jobba när du är färdig med skolan? Tänker du flytta tillbaka?

Svar: Ja, norr blir de i alla fall.☺ planen är Lule, men får se om jag hinner hitta nån lägenhet tills dess, annars blir de väl att bo på flickrummet tillsvidare.
Hanna

Kommentera inlägget här: