Lite hår.

Behöver jag säga att jag verkligen älskar de jag gör just nu?

Att jag äntligen fått tummen ur!

Nu längtar jag bara till att få klara delprovet och göra mina timmar.☺

Roligt att titta tillbaka oxå hur sjukt mycke bättre man faktiskt blivit.

Har verkligen valt rätt.❤

Sjukt dålig på att ta bilder dock, ska försöka bättra mig.😬

Anonym:

Var har du tänkt jobba sedan?😊 Flyttar du hem igen och försöker hitta något där nere eller hur har du tänkt?👌 Sjukt fina arbeten.👍

Svar: Planen är att flytta hem igen, till norr i alla fall, sen får jag se mer exakt var sen. Beror på vars jag får gå som traine och på hur många % osv. Åhh tack så mycke!❤
Hanna

Anonym:

Så himla tråkigt när du aldrig uppdaterar bloggen längre. Jag som varit trogen läsare i flera år och följt dig.

Svar: Förlåt! Jag försöker verkligen hitta tid och insperation till de, men känns inte som att jag har nånting att skriva för tillfället.😞
Hanna

Kommentera inlägget här: